Tο Youtube ετοιμάζει τον δικό του MESSENGER

H “μαμά” Google θέλει να περνάμε περισσότερη ώρα στην εφαρμογή του YouTube στα smartphones μας. Παρόλο που κάθε μήνα όλοι οι χρήστες του YouTube παρακολουθούν ένα δισεκατομμύριο videos και ανεβάζουν τριακόσιες ώρες videos κάθε λεπτό που περνάει, η Google θέλει να ανεβάσει αυτά τα νούμερα.

Προς το παρόν, ο μόνος τρόπος αλληλεπίδρασης μεταξύ των χρηστών στο YouTube είναι στα σχόλια. Είναι επίσης κοινώς αποδεκτό, ότι το “σύστημα σχολίων” του YouTube είναι επιεικώς απαράδεκτο. Η εμπειρία χρήσης δεν είναι και η καλύτερη, οι ειδοποιήσεις για νέα σχόλια είναι γεμάτες bugs και γενικά το interface είναι so 2000.

Η Google όμως δεν θα προσπαθήσει να βελτιώσει το “σύστημα σχολίων”, αλλά θα προσθέσει την δυνατότητα αποστολής προσωπικών μηνυμάτων μεταξύ χρηστών. Δηλαδή θέλει να φτιάξει ένα messenger, ενσωματωμένο στο YouTube.

Στο messenger αυτό λοιπόν, οι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν κείμενα, videos, φωτογραφίες και links μεταξύ τους. Αποστέλλοντας ένα video μέσω messenger θα μπορούν εύκολα να το σχολιάσουν και να συζητήσουν για αυτό, ιδιωτικά.

Ο ανταγωνισμός του YouTube έχει αυξηθεί πάρα πολύ μετά τις τεράστιες προσπάθειες του Facebook να μας πείσει να χρησιμοποιούμε αυτό αντί του YouTube. Ορισμένες φορές μάλιστα με πονηρό τρόπο, όπως πχ το Autoplay στα videos! Έτσι ανεβαίνουν τα views κατακόρυφα.. τουλάχιστον στα νούμερα!

Μέχρι και το Amazon παρουσίασε χθες την νέα του υπηρεσία “Amazon Video Direct” που ουσιαστικά δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να σηκώσουν τα δικά τους video. Το γεγονός αυτό φαίνεται ότι έχει αρχίσει να ανησυχεί την Google που θέλει να κρατήσει την θέση της στον τομέα των online videos.

H Google θέλει να μας πείσει να περνάμε ώρες στην εφαρμογή της. Πως για παράδειγμα προς το παρόν ανοίγουμε το Facebook με σκοπό να “χαζέψουμε” και να περάσει η ώρα μας ? Ε αυτό!

Προς το παρόν η νέα αυτή λειτουργία έχει ενεργοποιηθεί σε μερικούς beta testers στην Αμερική και σύντομα θα υπάρξει μεγάλη παγκόσμια αναβάθμιση. Φήμες λένε ότι ετοιμάζει και lifting της εφαρμογής σύμφωνα με τα νέα πρότυπα του material design, άλλωστε ξεκίνησε και το lifting του website του YouTube.