20 Tips για καλύτερο ύπνο

  1. Απομακρύνετε τη μπλε ακτινοβολία των υπολογιστών,τηλεοράσεων κ.λπ από το υπνοδωμάτιο
  2. Πάρτε έναν σύντομο υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας εάν έχετε στερηθεί τον ύπνο
  3. Μην παρακολουθείτε συνεχώς το ρολόι, ενώ είστε άυπνοι
  4. Χρησιμοποιείστε μαξιλάρια ανάμεσα στα πόδια για ανακούφιση των πόνων της μέσης
  5. Κρατήστε τον αυχένα σας σε ουδέτερη θέση με το κατάλληλο μαξιλάρι
  6. Διαλέξτε αντιαλλεργικά στρώματα και κουρτίνες στο υπνοδωμάτιο
  7. Χρησιμοποιήστε το κρεβάτι μόνο για ύπνο και σεξ , μην τρώτε ή δουλεύετε στο κρεβάτι
  8. Λάβετε σοβαρά υπ’ όψη τον κιρκάδιο ρυθμό σας
  9. Προσέξτε τις πηγές «κρυμμένης» καφεΐνης σε ποτά και φαγητά που καταναλώνετε το απόγευμα
  10. Η σωματική άσκηση βελτιώνει την πιότητα του ύπνου
  11. Φάτε έξυπνα κι ελαφριά το βράδυ
  12. Αποφύγετε το αλκοόλ, διαταράσσει τον ύπνο
  13. Μην αφυδατώνεστε,αλλά μην πίνετε πολλά υγρά πριν τον ύπνο για να αποφύγετε την αφύπνιση για συχνές επισκέψεις στην τουαλέττα
  14. Χαμηλώστε το φωτισμό 2-3 ώρες πριν τον ύπνο και σβήστε εντελώς τα φώτα όταν ξαπλώνετε
  15. Διατηρήστε την ησυχία στο χώρο, καθώς προάγει καλές συνήθειες ύπνου
  16. Αποφύγετε το κάπνισμα για καλύτερο ύπνο
  17. Κρατήστε τα ζώα συντροφιάς μακριά από το κρεβάτι σας
  18. Υιοθετήστε μια χαλαρωτική ρουτίνα ύπνου
  19. Χρησιμοποιείτε υπνωτικά χάπια με σύνεση, γνωρίζοντας τις παράπλευρες συνέπειες
  20. Επισκεφθείτε το γιατρό σας για χρόνια προβλήματα ύπνου
Πηγή: www.rxlist.com