“Η Αγία Ορθοδοξία μας με μαθηματική ακρίβεια οδηγείται σε σχίσμα!”

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ

__________Πολλά παράδοξα και πρωτοφανή συμβαίνουν στο χώρο της Αγιωτάτης Ορθοδοξίας μας κατά τα τελευταία αυτά χρόνια! Με αφετηρία καί κέντρο αυτών των επαναστατικών εξελίξεων  το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο τον τελευταίο καιρό στον εκκλησιαστικό χώρο συμβαίνουν σεισμικές δονήσεις και παράδοξα πράγματα! Ο Παναγιώτατος Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος είναι βέβαια ο πρωταγωνιστής!

_______Αφετηρία είναι μια θεολογική πραγματεία, τήν οποία συνέγραψεν ο λόγιος Ιεράρχης, ο Σεβ. Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης Ζηζιούλας, διά της οποίας προσέφερε λιβανωτόν εις τον Πατριάρχην. Πρόκειται για μια Θεολογική πραγματεία, διά της οποίας ο Σεβ. Περγάμου προσπαθεί να καθιερώσει τον Οικουμενικό Πατριάρχη ως τον Πάπα της Ανατολής!, δηλ. τον απόλυτο Μονάρχη  καί «αλάθητο» εκκλησιαστικό Ηγέτη!  Πλήν όμως η Ορθόδοξος Θεολογία καί Παράδοσις έχει και εφαρμόζει το Δημοκρατικό Πολίτευμα, σύμφωνα με το οποίον όλοι οι Ιεράρχες είναι ίσοι μεταξύ των, ο δε εκάστοτε Οικουμενικός Πατριάρχης της Κωνσταντινουπόλεως είναι «Πρώτος εν ίσοις» ή αλλοιώς «Primus inter Pares», όπως διδάσκει η Θεολογία μας!

________Ενώ λοιπόν αυτά διδάσκει η Ορθόδοξος Θεολογία και Παράδοσις, ο Σεβ. Περγάμου κ. Ιωάννης  Ζηζιούλας απετόλμησε να καταξεσχίσει  και να ποδοπατήσει την Ορθόδοξο αυτή Διδαχή, εκδίδοντας μια θεολογική πραγματεία, διά της οποίας ισχυρίζεται ότι ο εκάστοτε Οικουμενικός Πατριάρχης είναι ο απόλυτος Μονάρχης της Ορθοδοξίας, ο οποίος δέν έχει τον όμοιό του! Ότι δηλ. ο Πατριάρχης της Κωνσταντινουπόλεως είναι «Primus sinus Pares», δηλ. «Πρώτος άνευ ίσων»!!!!!

_________Με βάση. λοιπόν, τήν θεωρία Ζηζιούλα ο σεπτός Οικουμενικός Πατριάρχης  κ.κ. Βαρθολομαίος «καβάλησε τό καλάμι», όπως λέγει ο Λαός,  καί άρχισε τις αυθαιρεσίες Του.

_____Μία εξ αυτών ήταν η ……..Πανορθόδοξος, πλήν όμως «εν τοις πράγμασιν» κουτσουρεμένη, Σύνοδος στο Κολυμπάρι της Κρήτης, όπου απετόλμησε αναγνωρίσει ως «Εκκλησία»  τους σχισματικούς και αποκομμένους από τόν κορμό της Εκκλησίας, δηλ. τους Ρωμαιοκαθολικούς και τους Προτεστάντες! Με άλλα λόγια ο Πατριάρχης μας  «έγραψε στα παληά του τά παπούτσια» τό Σύμβολον της Πίστεως, όπου ομολογούμε και αναγνωρίζουμε  τήν «Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν καί Αποστολικήν Εκκλησίαν», καθ’ όσον ο Σωτήρ καί Λυτρωτής του κόσμου Ιησούς Χριστός ΜΙΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΘΙΔΡΥΣΕΝ, η οποία σήμερα ονομάζεται ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!  Όσοι, λοιπόν, με την θέλησή τους, απεκόπησαν από τον κορμό της Μιάς και Αγίας Αποστολικής Εκκλησίας είναι μεν Χριστιανικές Ομολογίες, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ». Είναι παραφυάδες και παραπήγματα του Χριστιανισμού, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

________Η Απόφασις αυτή στο Κολυμπάρι της Κρήτης, λοιπόν, ήταν τό πρώτο καί μεγάλο ολίσθημα του Πρώτου εν ίσοις, ο Οποίος όμως απεφάσισε Μόνος, χωρίς δηλ. την συμμετοχή ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ και ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ της Ορθοδόξου Εκκλησίας!

_______Πολύ γρήγορα ήλθε κια το δεύτερο καί μεγαλύτερο ολίσθημα! Πρόκειται για την αναγνώριση της Ουκρανικής Εκκλησίας, δηλ. για τον παραμερισμό του όγκου των Ορθοδόξων της Ουκρανίας καί την αναγνώριση ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ μιας μικράς μερίδος σχισματικών Ουκρανών! Δηλ. ειναι σαν να ερχόταν στην Ελλάδα ο Πατριάρχης και να αναγνώριζεν ως Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος τον Αρχιεπίσκοπον των Παλαιοημερολογητών και την Ομάδα τους ως την επίσημον Εκκλησίαν της Ελλάδος!!!!

__________Αυτη, λοιπόν, η Απόφασις του Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου  με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί πλέον τήν Ορθόδοξον Εκκλησίαν σε ένα νέο μεγάλο Σχίσμα! Συνεπώς ο σεπτός Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαίος, αντί να συμβολίζει και να υπερασπίζεται την ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑΣ καθίσταται πλέον μια ΒΟΜΒΑ στα θεμέλια της Ορθοδοξίας! Θα το επαναλάβουμε: Η Ορθοδοξία, λοιπόν, διασπάται! Με μαθηματική ακρίβεια οδηγείται σε ΝΕΟ ΣΧΙΣΜΑ! Ήδη οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες α) Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως κ.κ. Ιερεμίας  καί β) Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ ήλθαν σε δημόσια αντιπαράθεση με αφορμή το ζήτημα της Ουκρανίας. Ο Θεός  ας μας ελεήσει!
_________Είναι, λοιπόν, πολύ φυσικό παράγοντες ή Μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας να  εκφράζουν δημόσια την αγανάκτησή τους γι’ αυτό το νέο ολίσθημα του Πατριάρχου μας! Μέσα στα πλαίσια αυτά και ένας αγιασμένος Γέροντας, ο π. Γαβριήλ ο Αγιορείτης, απευθύνει μια ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  πρός τόν Οικουμενικό Πατριάρχη, την οποία καί προσυπογράφουμε και αναδημοσιεύουμε!

+ Ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον,12 Νοεμβρίου 2019

Σημ. Το κείμενο αναδημοσιελυουμε απο την Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ της 8ης Νοεμβρίου, στο Παράρτημα ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,

***************

 

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
 ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ 

του ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

«…Φοβηθείτε, ότι η άκτιστη και ατελεύτητη κόλαση είναι γεμάτη από αμετανοήτους Αρχιερείς και Πατριάρχες, όπως καλώς γνωρίζει η εκκλησιαστική Ιστορία περί των καταδικασμένων αιρεσιαρχών Πατριαρχών και της υψηλής συνοδίας τους, με πρώτο τον πεπτωκότα Απόστολο και προδότη Ιούδα τον Ισκαριώτη…»

Καρυαί, 24 Οκτωβρίου 2019 (π.ημ.)

Παναγιώτατε,

Ήθελα πολύ, κατά την πρόσφατη επίσκεψή σας στο Άγιον Όρος της Παναγίας Μητρός μας, της Θεοτόκου, να λάβω την ευχή σας, και να σας φιλήσω τα πόδια, αλλά δεν μπορώ να το κάνω, διότι από μακρού χρόνου αυτό είναι πια εφάμαρτο. Μήπως θέλετε να ακούσετε το γιατί ;

  1. Στους ακάρπους και πονηρούςδιαλόγους με τους αιρετικούς έχετε προδώσει εσείς και οι δικοί σας την Μόνη Εκκλησία, την Ορθοδοξία, παραδεχόμενοι πολλές φορές «ποικιλία» στα ιερά Δόγματα της Εκκλησίας μας και εκκλησιαστικό χαρακτήρα στις αιρετικές παρασυναγωγές των Μονοφυσιτών, του Πάπα, και των Θεοτοκομάχων και Εικονομάχων Προτεσταντών· έχετε πρωτύτερα καθυβρίσει επισήμως και αμετακλήτως τους Αγίους Πατέρες ως «ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως», ώστε να φαίνεσθε απαλλαγμένος από την ανάγκη υπακοής στα θεόπνευστα κελεύσματά τους.
  2. Είστε εχθρός του Τριαδικού μας Θεούκαι της Παναγίας μας, διότι έχετε θεσμική φιλία με τους συνειδητούς και αμετανόητους αιρετικούς και αλλοθρήσκους, τους  «εξεστραμμένους και αυτοκατακρίτους» προεστώτες των αιρέσεων (Τίτον 3, 11),  τους προμάχους της ασεβείας, και θα έχετε το ίδιο με εκείνους ατελεύτητο μέλλον, μακράν της Χώρας των Ζώντων, αν δεν επανέλθετε στην Πίστη. Διότι λέγει ο ιερός Χρυσόστομος: «Ο τοις εχθροίς του Βασιλέως συμφιλιάζων, ου δύναται φίλος του Βασιλέως είναι, ουδέ ζωής αξιούται, αλλά συν τοις εχθροίς απολείται, και τα χείρονα υπομενεί» και ότι «της φιλίας της δια τον Χριστόν το μίσος το δι’ Αυτόν πολλώ βέλτιον». Δεν ενθυμείσθε, τον θεόπνευστο λόγο της Αγίας Γραφής, «εν ίσω μισητά Θεώ και ο ασεβών και η ασέβεια αυτού»; (Σοφία Σολομώντος 14, 9).
  3. Υπό την πατριαρχική νοσσιάκαι προστασία σας, έχει εύρει καταφύγιο κάθε αίρεση και νεωτερισμός, όχι μόνο στις επαρχίες του Θρόνου, αλλά και στην Εκκλησία της Ελλάδος και αλλού. Οι Κληρικοί σας, και οι βραβευμένοι από σας με οφφίκια και τιμητικά συνέδρια και εκδόσεις θεολόγοι και διανοητές, οι επαινέτες της «πεφωτισμένης Πατριαρχίας» σας, όλοι αυτοί είναι οι πρωτουργοί και έξαρχοι πασών των νέων θεολογικών πλανών και των θεσμικών νεωτερισμών, από την μεταπατερική θεολογία και την οικολογική και παγανιστική λατρεία της Γης, μέχρι την χωρίς μετάνοια αποκατάσταση των σχισματικών της Ουκρανίας. Πλησίον σας βρίσκουν καταφυγή και δικαίωση από την κατακραυγή του Ορθοδόξου Κλήρου και του Ποιμνίου όλοι αυτοί οι πνευματικοί λύκοι, και εσείς είστε ο ποιμήν και Μαικήνας τους· κατά την πατερική διατύπωση είστε τελείως ομόφρων και ένοχος με αυτούς: «Πως ουχί της ίσης εκείνοις δυσσεβείας εισίν, οι μη κατά της εκείνων ψηφισάμενοι δυσσεβείας, μηδέ δικαιώσαντες τους αντιταττομένους τη αυτών δυσσεβεία, διωκομένους παρά τούθ’ υπ’ εκείνων;».
  4. Ως άλλος Πάπαςέχετε καλλιέργήσει επί τρεις δεκαετίες τώρα στο εκκλησιαστικό πλήρωμα την αντίληψη, πως ό,τι θέλει αυθαιρέτως ο εκασταχού Επίσκοπος, πολύ περισσότερο ο Οικουμενικός Πατριάρχης, συνιστά νόμο της Εκκλησίας. Πόσο σας επικρίνουν, όπως και τον Πάπα, όλοι οι Άγιοι, τους οποίους δια τούτο υβρίσατε ! Πόσο ταιριάζει σε σας η μομφή του Αγίου Παλαμά προς τον καταδικασμένο αιρετικό προκάτοχό σας, Πατριάρχη Ιωάννη Καλέκα «μόνος αυτός υπήρχεν η Σύνοδος, επεί και μόνον εαυτόν πολλάκις και την Εκκλησίαν είναί φησι και ο,τι αν αυτώ δόξη και ο,τι αν αυτός είπη τη Εκκλησία, φησί δοκείν και την Εκκλησίαν αποφαίνεσθαι πάσαν».
  5. Με αυτά που κάνετε και διδάσκετε, ασεβείτε προς τους αποστολικούς Κανόνες, προς εκείνους των ιερών Τοπικών και Οικουμενικών Συνόδων και την διδασκαλία των Πατέρων, τα οποία απαγορεύουν αυστηρώς τις συμπροσευχές, τις φιλίες και τα συλλείτουργα με τους αιρετικούς, ενώ η Εκκλησία πιστεύει «μη τέλειον είναι ορθόδοξον, αλλ’ εξ ημισείας, τον τοις θείοις Κανόσι μη απευθυνόμενον».Δείχνετε έτσι, ότι δεν πιστεύετε σε Θεό, σε αθανασία ψυχής, σε αόρατο κόσμο, σε Παράδεισο και Κόλαση, σε Μέλλουσα Κρίση και ανταπόδοση. Μήπως λοιπόν, Παναγιώτατε, οι πυκνές συναντήσεις σας με παράγοντες και δωρητές από μασονικά και άλλα συναφή τάγματα μαρτυρούν για σας και κάποια ανομολόγητη και υψηλή ιδιότητα και θέση, ασυμβίβαστη και εχθρική προς την Ορθόδοξο Πίστη ;
  6. Δυστυχώς, όπως καλώς γνωρίζουνόσοι έλαβαν πείρα, με διακριτικές οδηγίες δικές σας και των συνεργατών σας και όχι με τις θεμιτές εκκλησιαστικές διαδικασίες, εκείνοι που αντιστέκονται στις μεθοδεύσεις σας προς επέλαση του Οικουμενισμού, απομονώνονται εκκλησιαστικά μέσα στο ίδιο το περιβάλλον τους και εξαναγκάζονται είτε σε αποχώρηση είτε σε σιωπή. Εκεί που είναι δυνατόν, χρησιμοποιείτε και την πολιτική παρέμβαση, όπως έχει γίνει και στο Άγιον Όρος, και εφαρμόζεται σε σας, αυτό που ο Μ. Αθανάσιος θεωρεί επικριτικώς χαρακτηριστικό των αιρετικών Αρειανοφρόνων: «Ου γαρ ξίφεσιν η βέλεσιν ουδέ δια στρατιωτών η αλήθεια καταγγέλλεται, αλλά πειθοί και συμβουλία. Ποία ουν πειθώ, ένθα βασιλέως φόβος; Η ποία συμβουλία, εν η ο αντιλέγων το τέλος εξορισμόν έχει και θάνατον;».

Πολλές φορές, βεβαίως, προσποιείσθε, Παναγιώτατε, την Ορθοδοξία, σε δηλώσεις σας αντίθετες προς τις πράξεις σας και προς το κυρίως φρόνημά σας. Αλλά κατά τον άγιον Γρηγόριον τον Παλαμάν, ακόμη και αν μόνον αμφιταλεντευόσασταν περί την Ορθοδοξία, θα ήσασταν ανάξιος της Ιερωσύνης: «Παρά των ιερών Κανόνων ορίζεται τον μεν πολλάκις συγκαταθέμενον ευσεβείν και πολλάκις αυ ηρνημένον, “αβέβαιον είναι περί το σέβας”· ει δε πάλιν της αυτής κακοφροσύνης ανερυθριάστως έχοιτο, παρά τίνων ιερών Κανόνων της ιερωσύνης επειλήφθαι δικαιωθήσεται;».

Έχετε οδηγήσει την ψυχή κάθε Ορθοδόξου Έλληνος να αντιμετωπίσει το δίλημμα: «Να ταχθώ με την αγάπη του Θεανθρώπου Χριστού η με του αιρεσιαρχούντος Πατριάρχου του Γένους;». Έτσι ακριβώς γράφει και ο Άγιος Κύριλλος της Αλεξανδρείας στον αιρετικό Προκαθήμενο της Κωνσταντινουπόλεως και προκάτοχό σας, τον Νεστόριο, πριν από 1600 χρόνια: «Τι πάθωμεν ημείς, οι παρά της σης ευλαβείας απαιτούμενοι το υπεραγαπάν σε του πάντων ημών Σωτήρος Χριστού; Τις ημάς εν ημέρα κρίσεως ονήσαι δυνήσεται η ποίαν ευρήσομεν απολογίαν, σιωπήν ούτω τιμήσαντες την μακράν, επί ταις παρά σου γενομέναις κατ’ Αυτού δυσφημίαις;». Και βέβαια, Παναγιώτατε, η βλάβη που προξενήσατε στο Σώμα του Χριστού, την Εκκλησία, είναι επανάσταση κατά του Ιδίου του Σωτήρος.

Στα 28 χρόνια της Πατριαρχίας σας δεν έχετε αναπαύσει ούτε μία φορά τις καρδιές των αληθινών Ορθοδόξων· μόνον τους κοσμικά φρονούντες αναπαύετε, χάρη στην εύκλεια και τις τιμητικές διακρίσεις που σας έχουν απονείμει οι άρχοντες του «εν τω πονηρώ κειμένου κόσμου» (Α  Ἰω. 5, 19), όχι προς δόξαν της σωστικής Ορθοδοξίας, αλλά για να επαινέσουν την από σας παντοιότροπο καθαίρεσή της.

Παναγιώτατε,

Μετανοήστε από την ευρεία και ψυχώλεθρο οδό επί της οποίας σταθερώς προχωρείτε, η οποία βλάπτει το ακραιφνές ορθόδοξο φρόνημα και την διορθόδοξη ενότητα εκατομμυρίων βαπτισμένων ψυχών, περί των οποίων θα δώσετε φοβερό, «οικουμενικό», λόγο επί του αδεκάστου κριτηρίου. Φοβηθείτε, ότι η άκτιστη και ατελεύτητη κόλαση είναι γεμάτη από αμετανοήτους Αρχιερείς και Πατριάρχες, όπως καλώς γνωρίζει η εκκλησιαστική Ιστορία περί των καταδικασμένων αιρεσιαρχών Πατριαρχών και της υψηλής συνοδίας τους, με πρώτο τον πεπτωκότα Απόστολο και προδότη Ιούδα τον Ισκαριώτη· διότι η θεία δίκη πρώτα ξεκινά από εμάς τους εκκλησιαστικούς: «Καιρός του άρξασθαι το κρίμα από του Οίκου του Θεού» (Α  Πετρ. 4, 17). «Περιπατείτε», λοιπόν Παναγιώτατε, «έως το Φως έχετε, ίνα μη σκοτία υμάς καταλάβη, ότε ουδείς δύναται εργάζεσθαι» (Ιω. 12, 35. 9, 4)

Μοναχός Γ. Γαβριήλ
Ι. Κουτλουμουσιανόν Κελλίον Οσίου Χριστοδούλου της Πάτμου

ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ” ΕΝΘ. “ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ” ΣΕΛ.5 08/11/2019