«∆ιαφήµιση είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασµού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή µια υπηρεσία επί πληρωµή ! Η διαφήµιση µπορεί να χρησιµοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση του συναισθήµατος) που συνδέουν τον χρήστη µε την αγορά ή τη χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση της λογικής) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήµατα του προϊόντος σε σχέση µε τα ανταγωνιστικά» τάδε έφη το λεξικό και ΄γω προσπαθώ να δω, αν ο ∆ήµαρχος το έκανε σωστά !
Όπως θα αντιληφθήκατε αγαπητοί αναγνώστες του έντυπου αλλά και του διαδικτυακού τοπικού τύπου, διανύσαµε µια βδοµάδα έντονης διαφήµισης της περιοχής µας στα µέσα µαζικής ενηµέρωσης !
Το Αίγιο πρωτοστάτησε προβάλλοντας το πέρασµα του Βουραϊκού , την βράβευση του Αλέξανδρου Πέιν , αλλά και τοπικά προϊόντα όπως την σταφίδα και το λάδι στην εκποµπή «Μένουµε Ελλάδα» αλλά και στα δελτία ειδήσεων των ιδιωτικών και δηµόσιων καναλιών.
Η υπεύθυνη της ∆ΗΚΕΠΑ , κυρία Τσουκαλά ,ο ίδιος ο ∆ήµαρχος, αλλά και ο υπεύθυνος τουριστικής ανάπτυξης και προβολής της περιοχής Στράτος Βαρδάκης, παραβρέθηκαν «ζωντανά» ή σε απευθείας σύνδεση στις οθόνες µας , για να υµνήσουν τις οµορφιές της Αιγιάλειας και να καλέσουν τους λοιπούς Έλληνες (γιατί, όπως ειπώθηκε, στον εγχώριο τουρισµό στοχεύουµε… απ’ τους άλλους ,µάλλον θα ΄χουµε ή δεν θα τους έχουµε ανάγκη) να την επισκεφθούν!
Κι όντως είναι άξια επισκεψιµότητας η Αιγιάλεια και ειδικά το Αίγιο λόγω του φυσικού κάλλους και την αµφιθεατρικής ως προς τον Κορινθιακό θέσης του … και ειδικά όποιος παρακολούθησε το κλιπάκι ,το φτιαγµένο από καλλιτέχνες του είδους Αιγιώτες ,θα θελήσει να το επισκεφθεί ! Όµως, ας προσπαθήσουµε να βρούµε επενδυτές , όχι µόνο για τον Λόγγο ή τα Καλάβρυτα … αλλά για το Αίγιο !!! Αυτό , που , αν δεν υπήρχε το ΤΕΙ ,θα ήταν καταδικασµένο σε γρήγορο κι όχι σ’ αργό θάνατο !
∆ήµαρχε , αφού τόπες … Στα επόµενα δύο χρόνια µε την περαίωση των έργων το Αίγιο θ’ αλλάξει όψη ! Η Αλυκή µας πήρε γαλάζια σηµαία και θα πρέπει να παίρνει κάθε χρόνο ! Βοήθησε στην ανάδειξη κι αξιοποίηση της πόλης µας … Τα κατ’ εξοχήν τουριστικά µέρη δεν έχουν τόση ανάγκη όσο η ΠΟΛΗ ΜΑΣ … τόσα κτίρια µαραζώνουν !
Το Αίγιο πρέπει να φιλοξενήσει προσεγµένες εκδηλώσεις που να προσελκύσουν ιδιαίτερους επισκέπτες !
Κι αφού ξέρεις το µυστικό της επιτυχίας, την διαφήµιση, χρησιµοποίησέ την σωστά! Αλλά πρώτα …ΣΟΥΛΟΥΠΩΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ …
Μην ασπρίζεις µ’ ασβέστη κτίρια ετοιµόρροπα στην µεγαλύτερη γιορτή της πόλης !
Μην αφήνεις αρχαιολογικούς χώρους που έχουν ανασκαφεί να γίνονται ζούγκλες και φωλιές αρουραίων … Μην καταστρέφεις την ωραιότερη βόλτα του Αιγιώτη µ’ ορθάνοιχτες λακκούβες στο διάβα του…
Κι επιτέλους ζήτα απ’ την τροχαία να κάνει την δουλειά της σωστά στο κέντρο της πόλης… εκτός κι αν ο κεντρικότερος δρόµος έχει µετατραπεί σε χώρο στάθµευσης και δεν το ξέρω !
Με λίγα λόγια , Θανάση, λυπήσου µας! Γιατί διαφορετικά ο κάθε Πέιν θα ΄ρχεται και θα φεύγει τρεχάλα … και τζάµπα τα βραβεία,οι γκλαµουριές και οι φανφάρες …
Ξέρεις, πολιτισµό προάγει η καθηµερινότητά µας κι όχι µια χουλιγουντιανή αρπαχτή !
ΑΓΓΕΛΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ (Χρονογράφημα στον “ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ”- Πέμπτη 21/5/2015)