Υπογραφή σύμβασης για έργα οδοποιίας στη Δημοτική Ενότητα Αιγίου

Ο Δήμος Αιγιαλείας προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης για την υλοποίηση του έργου «Κατασκευή έργων οδοποιίας Δ.Ε. Αιγίου», με στόχο τη βελτίωση του οδικού δικτύου και την ενίσχυση της ασφάλειας και της καθημερινότητας των πολιτών.

Η σύμβαση υπεγράφη τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 μεταξύ του Δημάρχου Αιγιαλείας, Παναγιώτη Ανδριόπουλου, και της αναδόχου εταιρείας «ΑΤΕΧΑ – Χριστόφορος Αλεξόπουλος Α.Τ.Ε.», παρουσία του Αντιδημάρχου δημοτικής αστυνομίας,κίνησης οχημάτων και Δ.Ε. Αιγίου κ.Παναγιώτη Αγγελόπουλου.

Οι παρεμβάσεις που θα πραγματοποιηθούν αφορούν έργα οδοποιίας στη Δημοτική Ενότητα Αιγίου, συμβάλλοντας στη βελτίωση των υποδομών και της οδικής ασφάλειας για κατοίκους και επισκέπτες.

Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από δημοτικούς πόρους, ενώ η συνολική προθεσμία ολοκλήρωσης έχει οριστεί σε εννέα μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, με καταληκτική ημερομηνία την 21η Μαρτίου 2027.

Ο Δήμαρχος κ.Παναγιώτης Ανδριόπουλος δηλωσε σχετικά: «Συνεχίζουμε με συνέπεια και σχέδιο την υλοποίηση έργων που αναβαθμίζουν τις υποδομές του Δήμου μας και βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών σε κάθε κοινότητα και σε κάθε γωνιά. Η ανάπτυξη όλων των περιοχών αποτελεί σταθερή μας προτεραιότητα και εργαζόμαστε καθημερινά, ώστε οι δεσμεύσεις μας να γίνονται πράξη με έργα που αφήνουν ουσιαστικό αποτύπσεα».