Τηλεοπτικά σποτ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στις ακτοπλοϊκές γραμμές

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ανταποκρινόμενη άμεσα στις νέες συνθήκες ανταγωνισμού, όπως διαμορφώθηκαν στην εποχή του COVID- 19, ξεκίνησε δυναμική διαφημιστική εκστρατεία στην πλειοψηφία των ακτοπλοϊκών δρομολογίων για τα νησιά του Αιγαίου Πελάγους και την Κρήτη.

Ειδικότερα, στις τηλεοράσεις των πλοίων της ακτοπλοϊκής εταιρείας HELLENICSEAWAYSγια τα νησιά του Αιγαίου, αλλά και των Μινωϊκών Γραμμών προς Κρήτη, θα προβάλλονται τηλεοπτικά σποτ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Tα spotθα προβάλλονται σε συνολικά τριάντα τέσσερα (34) κάθετα Monitorsανά είκοσι (20) επαναλαμβανόμενα λεπτά, σε επιλεγμένα σημεία των πλοίων στα οποία συγκεντρώνονται οι περισσότεροι επιβάτες, ενώ ενδιάμεσα θα προβάλλεται ψυχαγωγικό πρόγραμμα, τριήμερη πρόβλεψη του καιρού καθώς και ενδείξεις από το παγκόσμιο ρολόι.

Με αυτό τον τρόπο, καθίσταται εφικτή η δυνατότητα σε πάνω από ένα εκατομμύριο επιβάτες (1.000.000), Έλληνες και ξένους που ταξιδεύουν με τις δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες να γνωρίσουν περαιτέρω και να επισκεφτούν τελικά την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η δράση αποτελεί σημαντική “market/productpositioning” καθώς προβάλλει και ενημερώνει για το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, δυνητικούς επισκέπτες και αποτελεί στοχευμένο εργαλείο προβολής που μπορεί να συνδράμει στη δημιουργία της ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής μας, που δεν είναι ευρέως γνωστά.

Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νίκος Κοροβέσης,«αν και ζούμε πρωτόγνωρες συνθήκες, δεν αιφνιδιαζόμαστε, αλλά αντίθετα προετοιμαστήκαμε καλά στο διάστημα που προηγήθηκε ώστε να είμαστε από τους πρώτους Ελληνικούς φορείς που ξεκινάμε δυναμική τουριστική προώθηση της περιοχής μας. Θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλες πολιτικές μας πρωτοβουλίες, ώστε να μπορέσουμε να μετριάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη ζημιά από τον περιορισμό της οικονομικής ζωής λόγω του COVID 19».