Συνεχίζεται η κόντρα για τη συγχώνευση των Λυκείων Αιγείρας – Ακράτας

Τελειωμό δεν έχει η κόντρα που έχει ξεσπάσει σχετικά με τη συγχώνευση των Λυκείων Αιγείρας – Ακράτας, θέμα που καταψήφισε η αντιπολίτευση με την παράταξη “Αιγιάλεια Αύριο” να χαρακτηρίζει “ανεξεταστέα τη δημοτική αρχή” και τον αντιδήμαρχο Παιδείας Δήμου Αιγιάλειας να αναφέρει ότι  “δεκαπέντε ημέρες μετά την αρνητική ψήφο της, σε μείζονα ζητήματα Παιδείας του Δήμου μας, η δημοτική παράταξη «Αιγιάλεια Αύριο» με επικεφαλής τον κ.Γούτο, αντί δημόσιας επανόρθωσης επιχειρεί κατά την προσφιλή τακτική της, με ανακοινώσεις «σοφίσματα», να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα για την συνειδητή παρεμπόδιση του έργου της δημοτικής αρχής”.

 

ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

«Ανεξεταστέα» η δημοτική αρχή για τη συγχώνευση των σχολείων Αιγείρας – Ακράτας      

Από την Δημοτική  Παράταξη «Αιγιάλεια Αύριο» και τον επικεφαλής της Χρήστο Γούτο, εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

«Τις τελευταίες ημέρες, μάταια η δημοτική αρχή επιχείρησε να μας παρουσιάσει ως υπαίτιους της συγχώνευσης των Λυκείων Αιγείρας – Ακράτας, εξαιτίας της καταψήφισης υπηρεσιακής γνωμοδότησης του Δήμου Αιγιάλειας για να μη χάσει το σχολείο της Αιγείρας την αυτονομία που έχει σήμερα.
Εξηγήσαμε, από την πρώτη στιγμή ότι η ψήφος μας ήταν μόνο πολιτική.
Ωστόσο η στάση εντυπωσιασμού της δημοτικής αρχής – μέσω του αρμοδίου αντιδημάρχου της – προκάλεσε αναστάτωση Διδασκόντων και Γονέων της Αιγείρας και  οδήγησε σε άδικο ξέσπασμα κατά της παράταξής μας και κυρίως κατά των τοπικών μας δημοτικών συμβούλων κ.κ.  Γιαννούλη, Γιοβά, Τομαρά και Χρυσανθόπουλου, που πάντα αγωνίζονται σθεναρά για τα δίκαια αιτήματα της Ανατολικής Αιγιάλειας.
Δυστυχώς και σε αυτό το θέμα η δημοτική αρχή πιάστηκε αδιάβαστη, αφού – όπως αναγνώσαμε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» – η υφυπουργός Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη, ήδη από τις 9 Ιουνίου 2020 είχε ακυρώσει την απόφαση του 2011 για συγχώνευση των δύο σχολικών μονάδων.
Χαιρόμαστε αναμφίβολα για την άγνωστη αυτή εξέλιξη, αλλά λυπούμαστε που αυτή η απόφαση  ήταν άγνωστη σ’ αυτούς που έχουν την πλήρη ευθύνη των τοπικών θεμάτων της Εκπαίδευσης.
Χαιρόμαστε, γιατί στη νέα ανακοίνωση Διδασκόντων και Γονέων της Αιγείρας, γίνεται κατανοητό ποιοι πραγματικά  ευθύνονται για την αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Η δημοτική αρχή και ο αντιδήμαρχος Παιδείας τώρα «τραυλίζουν» και δεν βρίσκουν λόγια να δικαιολογήσουν την άγνοια και την ημιμάθειά τους.
Για ακόμα μία φορά, σε θέμα ιδιαίτερης  σημασίας, για το οποίο έχουν δοθεί αγώνες, η δημοτική αρχή μένει «ανεξεταστέα»!

Δεν έμεινε αναπάντητη η πρόκληση

Ανακοίνωση –απάντηση  του αντιδημάρχου Παιδείας & Πολιτισμού Γρηγόρη Τριανταφυλλόπουλου  στην παράταξη Γούτου

Δεκαπέντε ημέρες μετά την αρνητική ψήφο της, σε μείζονα ζητήματα Παιδείας του Δήμου μας, η δημοτική παράταξη «Αιγιάλεια Αύριο» με επικεφαλής τον κ΄.Γούτο, αντί δημόσιας επανόρθωσης επιχειρεί κατά την προσφιλή τακτική της, με ανακοινώσεις «σοφίσματα», να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα για την συνειδητή παρεμπόδιση του έργου της δημοτικής αρχής. 

Στην εριστική αναφορά: «η δημοτική αρχή και ο αντιδήμαρχος Παιδείας τώρα τραυλίζουν…», τους υπενθυμίζουμε ότι ο «τραυλισμός» είναι: γλωσσική διαταραχή στη ροή της ομιλίας με επαναλήψεις επιμηκύνσεις και μπλοκαρίσματα και προφανώς για τη δημοτική αρχή δε μπορεί να αποτελεί «στίγμα», πόσο μάλλον όταν τα συγκεκριμένα «χαρακτηριστικά», παρουσιάζουν άλλοι ομιλητές στο δημόσιο λόγο τους και στο δημοτικό συμβούλιο. Δυστυχώς για την αξιωματική αντιπολίτευση ο συντάκτης της επιστολής, τους εκθέτει καταδεικνύοντας έτσι και την αντίληψή τους για τα άτομα με «ειδικά» ζητήματα, αφού ανερυθρίαστα προκαλούν κι από πάνω με αυτές τις ανακοινώσεις τους γονείς και τα παιδιά του Ενιαίου Ειδικού σχολείου που  τους στέρησαν το δικαίωμα στη μόρφωση και την επαγγελματική αποκατάσταση.

Σε ότι αφορά την ουσία των ζητημάτων της Παιδείας που «καταψηφίστηκαν» με την «πολιτική» ψήφο όπως ισχυρίζεται η παράταξη του κ΄.Γουτου, τους υπενθυμίζουμε ότι «δικαιολόγηση» της ψήφου δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία και δυστυχώς η ιστορία κατέγραψε ότι την 1η Δεκεμβρίου το δημοτικό συμβούλιο της Αιγιάλειας με ψήφους «19» έναντι «12» αρνήθηκε:

α. την ίδρυση και λειτουργία του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου –Λυκείου.

β. τη μη συγχώνευση του λυκείου Αιγείρας -Ακράτας

γ. την προαγωγή του δημοτικού σχολείου Διακοπτού.

Προς αποφυγή οποιασδήποτε άλλης παραπλανητικής άποψης που διαδίδεται, επαναλαμβάνουμε ότι: και τα τρία παραπάνω θέματα αποτελούσαν εισήγηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων του Υπουργείου Παιδείας βάσει της σχετικής εγκυκλίου του και έπρεπε μέχρι 4 Δεκεμβρίου να έχουμε γνωμοδοτήσει θετικά ή αρνητικά ως Δήμος Αιγιάλειας. Δηλαδή, τα θέματα εισήχθησαν προς ψήφιση κατά την ρητή πρόβλεψη του νόμου!

Ειδικότερα για το θέμα της Αιγείρας με αφορμή το ΦΕΚ του περασμένου Ιουνίου, το οποίο μονομερώς απομονώνεται σε άλλη μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού, δυστυχώς οι σύμβουλοι και ο κ΄.Γούτος καταψηφίζοντας απέτρεψαν τη συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο χάνοντας έτσι και την ευκαιρία να τους λυθούν και οι όποιες απορίες τους δημιουργεί η πρόχειρη ενασχόλησή τους με τα προβλήματα του Δήμου μας.

Κατόπιν αυτών ως «μετεξεταστέα» έχοντας μια δεύτερη ευκαιρία για ενημέρωση, κρίνεται η παράταξη του κ΄.Γούτου, αφού μπορεί να ξαναδιαβάσει την εισήγηση που καταψήφισε, κατανοώντας ότι ο προγραμματισμός της επόμενης χρονιάς 2021-2022 απαιτεί σειρά αποφάσεων οι οποίες μας ζητήθηκαν από το υπουργείου Παιδείας.  Η νομοθετική θεραπεία του ζητήματος της Αιγείρας είναι έργο της δημοτικής αρχής και να μην παραλείπουν εσκεμμένα, όσοι ισχυρίζονται το αντίθετο ότι κάθε χρόνο από το 2012 μέχρι σήμερα, το δημοτικό συμβούλιο γνωμοδοτούσε μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες (αρχές Δεκεμβρίου), για να έχουμε τον Ιούνιο κάθε έτους το ΦΕΚ αναστολής. Εφόσον ρητή έγγραφη διαβεβαίωση του Υπουργείου δεν είχαμε για το ζήτημα της Αιγείρας, παρά μόνον προφορικές εκτιμήσεις, δε θα μπορούσαμε να μην εισάγουμε προς ψήφιση τη γνωμοδότηση που μας ζητήθηκε από τις  Περιφερειακές Διευθύνσεις του υπουργείου Παιδείας για τον προγραμματισμό του επόμενου έτους.

Ας μας επιτρέψει λοιπόν η παράταξη του κ΄.Γούτου, σε αντίθεση με τη δική της στάση, ως δημοτική αρχή να συνεχίσουμε με ενθουσιασμό και βαθειά γνώση, θέτοντας και στα ζητήματα της Παιδείας  ακόμα υψηλότερους στόχους για τον τόπο μας.