Νομική Προσφυγή της παράταξης του Κώστα Σπηλιοπούλου για την ακύρωση της πεζοδρόμησης οδού Κλεομένους Οικονόμου και συναφών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 152 Ν. 3463/2006 –

ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ 39861/10‑6‐2025 & 52/2025

Ο επικεφαλής της παράταξης “Αιγιάλεια Προορισμός” Κώστας Σπηλιόπουλος και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της παράταξης του   Σπηλιωτόπουλος Χρήστος, Σπυρόπουλος Παρασκευάς και Ταξιαρχόπουλος Σωτήρης – ασκούν εμπρόθεσμα και νομότυπα προσφυγή ενώπιον της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 152 του Ν. 3463/2006, κατά δύο διαδοχικών διοικητικών αποφάσεων: α) της υπ’ αριθμ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας, διά της οποίας εγκρίθηκαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και πεζοδρόμηση της οδού Κλεομένους Οικονόμου, και β) της υπ’ αριθμ. 39861/10‑6‑2025 απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου, με την οποία απορρίφθηκε προγενέστερη προσφυγή τους κατά της πρώτης.

Η προσφυγή στηρίζεται σε πέντε βασικούς λόγους ακυρότητας, εστιάζοντας στην πρόδηλη παραβίαση της διαδικασίας, στη νομικά ανεπαρκή και ασαφή αιτιολογία, στην παράλειψη εξέτασης των υποβληθέντων νομών τεκμηρίωσης και στην αδυναμία παροχής ασφαλών εναλλακτικών λύσεων για την κυκλοφορία και στάθμευση. Με την παρούσα, οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση και εξαφάνιση και των δύο αποφάσεων, καθώς και την προφορική τους ακρόαση από την αρμόδια επιτροπή.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ

ΕΝΩΠΙΟΝ

ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 152 Ν. 3463/2006 ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ & ΙΟΝΙΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΗ

Των Δημοτικών Συμβούλων Αιγιαλείας: Σπηλιόπουλου Κωνσταντίνου Σπηλιωτόπουλου Χρήστου Σπυρόπουλου Παρασκευά Ταξιαρχόπουλου Σωτήρη
ΚΑΤΑ

1. Της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου, όπως νομίμως εκπροσωπείται από τον Γενικό Γραμματέα

2. Της υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου περί απόρριψης της από 9-5-2025 Προσφυγής των Κωνσταντίνου Σπηλιόπουλου κτλ (συν4) κατά της υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας

3. Του Δήμου Αιγιαλείας, όπως νομίμως εκπροσωπείται από τον Δήμαρχο

4. Της υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας (ΑΔΑ: 9ΑΓ8Ω6Χ-ΕΕ6).

                              ***************

Στο Αίγιο την Τετάρτη 30 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας, με θέμα « Έγκριση των μέτρων ρύθμισης της κυκλοφορίας, που περιγράφονται στην κυκλοφορική μελέτη με τίτλο: «Κυκλοφορική μελέτη Αιγίου» και εξειδικεύονται στην τεχνική έκθεση με τίτλο:

«Πεζοδρόμηση της Οδού Κλεομένους Οικονόμου», η οποία αποτελεί την εφαρμογή της πρότασης για πεζοδρόμηση της οδού Κλεομένους Οικονόμου και των κάθετων σε αυτήν οδών στο Αίγιο, όπως αυτή διαφαίνεται στο παράρτημα 1 και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης και ανάκληση της 28/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας». Το ως άνω θέμα που έλαβε τον προσβαλλόμενο αριθμό απόφασης 52/2025 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας (ΑΔΑ: 9ΑΓ8Ω6Χ-ΕΕ6)ενέκρινε κατά πλειοψηφία τα ως άνω μέτρα ρύθμισης κυκλοφορίας.

Κατά της ως άνω απόφασης καταθέσαμε Προσφυγή ενώπιον του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου, η οποία απερρίφθη με την υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφαση, καθώς μετά την έγκριση της ως άνω απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας έχει ενσωματωθεί στην εγκριτική υπ’ αριθ. πρωτ. 32589/13-5- 2025 (ΑΔΑ: ΨΦΡΡΟΡ1Φ-351) απόφαση του Γραμματέα.

Επειδή, προσφεύγουμε εμπρόθεσμα, νόμιμα και παραδεκτά κατά της υπ’ αριθ. 39861/10-6-2025 απόφασης του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου και κατά της υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας (ΑΔΑ: 9ΑΓ8Ω6Χ-ΕΕ6), για τους κάτωθι παραδεκτούς, νόμιμους και βάσιμους λόγους.

ΛΟΓΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ

1ος ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ

Εμείς καταθέσαμε την από 9-5-2025 Προσφυγή μας κατά της υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας. Η ως άνω υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας ενσωματώθηκε στην εγκριτική υπ’ αριθ. πρωτ. 32589/13-5-2025 (ΑΔΑ: ΨΦΡΡΟΡ1Φ- 351) απόφαση του Γραμματέα.

Από τα ως άνω αναμφισβήτητα γεγονότα, προκύπτει ότι η Προσφυγή μας κατατέθηκε σε χρονικό διάστημα προγενέστερο της εγκριτικής υπ’ αριθ. πρωτ. 32589/13-5-2025 (ΑΔΑ: ΨΦΡΡΟΡ1Φ-351) απόφασης του Γραμματέα, ήτοι στις 9 Μαΐου 2025. Έτσι, η αρμόδια υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης όφειλε να

page2image15039104 page2image15038896εξετάσει την Προσφυγή μας κατά της υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας πριν την ενσωμάτωσή της στην εγκριτική υπ’ αριθ. πρωτ. 32589/13-5-2025 (ΑΔΑ: ΨΦΡΡΟΡ1Φ-351) απόφαση και ουχί αφού αυτή έχει ενσωματωθεί στην ως άνω απόφαση.

Ως εκ τούτου η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. 39861/10-6-2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου τυγχάνει ακυρωτέα περί απόρριψης της από 9-5-2025 προσφυγής μας

2ος ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ

Επειδή, οι διοικητικές πράξεις και αποφάσεις πρέπει να αιτιολογούνται πλήρως ως προς τον επιδιωκόμενο δημόσιο σκοπό. Σύμφωνα με το άρθρο 17 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν. 2690/1999), η αιτιολογία πρέπει να είναι ειδική, σαφής και επαρκής και να περιέχει όλα τα ουσιώδη συγκεκριμένα περιστατικά κατά τρόπο, ο οποίος να μην αφήνει κενά ή αμφιβολίες για την ορθότητα της κρίσης του διοικητικού οργάνου (ΣτΕ 2441/1983). Την αιτιολογία που λείπει ή είναι ανεπαρκής δεν μπορούν να καλύψουν ή να συμπληρώσουν ισχυρισμοί και εξηγήσεις της Διοίκησης που προβάλλονται εκ των υστέρων (ΣτΕ 1448/1987). Ακόμη και η απλή παράθεση γενικών σκέψεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση δεν συνιστά νόμιμη αιτιολογία (ΣτΕ 1550/1964). Γενικά, αιτιολογία που δεν παρέχει τα απαραίτητα ειδικά και συγκεκριμένα στοιχεία για τη διακρίβωση της νομιμότητας της διοικητικής πράξης (ΣτΕ 128/1964) ή είναι τόσο αόριστη και ασαφής, δεν είναι νόμιμη και συνεπάγεται την απόλυτη ακυρότητα της πράξης.

Η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου στερείται νόμιμης, ειδικής και σαφούς αιτιολογίας, καθώς απέρριψε την προγενεστέρως κατατεθείσα από 9-5-2025 προσφυγή μας κατά της υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας πριν την ενσωμάτωσή της στην εγκριτική υπ’ αριθ. πρωτ. 32589/13-5-2025 (ΑΔΑ: ΨΦΡΡΟΡ1Φ-351) απόφαση, χωρίς να τεκμηριώσει με σαφήνεια και ορισμένα την κρίση της. Παράλληλα, η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. 52/2025 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας είναι αόριστη, ασαφής και ατεκμηρίωτη και στερείται νόμιμης, ειδικής

page3image15197536

και σαφούς αιτιολογίας, καθώς δεν συμμορφώθηκε με τις επιταγές της αρμόδιας υπηρεσίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και του ίδιου του μελε τητή, της τεκμηρίωσης των εναλλακτικών διαδρομών και των επουσιωδών λόγων ανακλήσεως της υπ’ αριθ. 28/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας. Επομένως, η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. 52/2025 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας τυγχάνει ακυρωτέα, όπως συνακυρωτέα αποβαίνει, επίσης, για λόγους ασφαλείας δικαίου και η συμπροσβαλλόμενη υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου περί απόρριψης της από 9-5- 2025 προσφυγής μας.

3ος ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ

Η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου δεν έλαβε υπόψη της τις επισημάνσεις μας επί της από 9-5-2025 Προσφυγή μας, ήτοι ότι σύμφωνα με το σημείο 29 του σκεπτικού της απορριπτικής απόφασης του Γραμματέα, η έγκριση της τεχνικής μελέτης του δήμου είναι τμήμα της ευρύτερης συνολικής κυκλοφοριακής μελέτης που συντάχθηκε για λογαριασμό της τεχνικής υπηρεσίας που διέπεται από την εφαρμογή έτερων διατάξεων και δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 52 του Ν2969/1999 (ΚΟΚ). Συγκεκριμένα, οι οδοί Κλεομένους Οικονόμου και Μητροπόλεως είναι βασικές κυκλοφοριακές αρτηρίες της πόλης. Σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη (Σαρδελιάνου) οι δρόμοι αυτοί πεζοδρομούνται και με τον τρόπο αυτό ρυθμίζεται η κυκλοφορία όλης της πόλης. Με την προσβαλλόμενη απόφαση 52/2025 επιλέγεται η πεζοδρόμηση της οδού Κλεομένους Οικονόμου, ενώ η Μητροπόλεως θα εξακολουθήσει να είναι οδός κυκλοφορίας οχημάτων, όπως αναφέρει και η επισυναπτόμενη τεχνική μελέτη. Επομένως, η συγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη δεν υφίσταται και δεν μπορεί να έχει καμία εφαρμογή.

4ος ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ

Η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου δεν έλαβε

page4image15176992 page4image15175536

υπόψη της τις επισημάνσεις μας επί της από 9-5-2025 Προσφυγή μας, ήτοι ότι σύμφωνα με το σημείο 30 για να εγκριθούν οι ρυθμίσεις που ζητάει η δημοτική αρχή του δήμου Αιγιαλείας, που αφορούν στην πεζοδρόμηση της κεντρικής οδού Κλεομένους Οικονόμου και δικτύου γειτονικών οδών στο Αίγιο θα πρέπει να τηρηθεί η διαδικασία της παραγράφου 1 του άρθρου 52 του Ν2969/1999 (ΚΟΚ). Αυτή η διαδικασία, όπως έχει επισημανθεί και από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, δεν έχει εφαρμοστεί εκ μέρους του Δήμου Αιγιαλείας.

5ος ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ

Η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου δεν έλαβε υπόψη της τις επισημάνσεις μας επί της από 9-5-2025 Προσφυγή μας, ήτοι ότι σύμφωνα με το σημείο 31 στα πλαίσια του τεχνικού ελέγχου της εν λόγω τεχνικής έκθεσης, η οποία εγκρίθηκε με την υπ αριθμόν 59/2025 απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής διαπιστώθηκε η ανάγκη συμπλήρωσης με τα ακόλουθα στοιχεία:

1. Τεκμηρίωση της εναλλακτικής διαδρομής που θα κληθεί να παραλάβει τους κυκλοφοριακούς φόρτους των πεζοδρομούμενων οδικών τμημάτων στον αστικό πυρήνα του Αιγίου, η οποία διαθέτει όμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά και κυκλοφοριακή ικανότητα.

  1. . Τεκμηρίωση της εναρμόνισης με τις προβλέψεις του ισχύοντος ΓΠΣ
  2. Συμπλήρωση της κυκλοφοριακής μελέτης με τις υφιστάμενες διαδρομές των

ΜΜΜ και τεκμηρίωση της ανάγκης τροποποίησής τους.

4. Διάγραμμα με τους εναλλακτικούς θύλακες στάθμευσης που θα κληθούν να εξυπηρετήσουν την ανάγκη στάθμευσης από τις θέσεις που καταργούνται ή τεκμηρίωση μη απαίτησης.

5. Διάγραμμα σήμανσης (σε ηλεκτρονική μορφή με ψηφιακή υπογραφή που διαθέτει ασφαλή χρονοσήμανση) σε κατάλληλη κλίμακα ώστε να αποτυπώνεται η εφαρμοσιμότητα των προτεινόμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Σε περίπτωση που οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εντάσσονται σε πρόγραμμα ανάπλασης της περιοχής θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως υπόβαθρο η αντίστοιχη μελέτη.

page5image15074944

Σημειώνουμε ότι η προσβαλλόμενη απόφαση 52/2025 του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αιγιαλείας και η τεχνική μελέτη που την συνοδεύει, επιδερμικά ασχολούνται με τις ανωτέρω εκκρεμότητες, και δεν υπήρξε καμία ουσιαστική συμπλήρωση ή διόρθωση εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής και των υπηρεσιών του Δήμου.

Ειδικότερα:

1. A. Οι εναλλακτικές διαδρομές των οχημάτων οι οποίες παρουσιάζονται στην τεχνική μελέτη που συνοδεύει την απόφαση 52/2025 και συγκεκριμένα ο χάρτης Χ4, δεν έχουν όμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά και κυκλοφοριακή ικανότητα, όπως απαιτείται σύμφωνα με την 20195/2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης. Η διαδρομή Βασιλέως Κωνσταντίνου – Ανδρέου Λόντου – Επισκόπου Τιμοθέου – Αγίου Μελετίου – Χιλιάρχου Ορεινού – Παναγιωτοπούλων με κατάληξη την Μητροπόλεως, είναι μία δαιδαλώδης διαδρομή με δρόμους μικρού πλάτους (3,63 – 3,90 μέτρα), όπως φαίνεται στον χάρτη που σας επισυνάπτουμε με την παρούσα προσφυγή. Ενώ στην τεχνική έκθεσή της, η Τεχνική Υπηρεσία σκόπιμα έχει παρουσιάσει την ενεργή διατομή (πλάτος οδοστρώματος) στα 4,50 μέτρα, κάτι που βεβαίως είναι εντελώς λάθος. Επιπλέον, στους δρόμους αυτούς επιτρέπεται η μονόπλευρη στάθμευση οχημάτων. Κατά συνέπεια, η διαδρομή αυτή είναι αδύνατον να καλύψει με επάρκεια και ασφάλεια την κυκλοφορία ως εναλλακτική της Κλεομένους Οικονόμου.

B. Η κατάληξη της ανωτέρω διαδρομής όπως αναφέρθηκε, είναι η οδός Μητροπόλεως. Επίσημα δηλαδή με την τεχνική μελέτη ο Δήμος δηλώνει ότι διατηρεί την οδό Μητροπόλεως ως δρόμο κυκλοφορίας οχημάτων. Αυτό όμως είναι αντίθετο με την κυκλοφοριακή μελέτη (Σαρδελιάνου) στην οποία βασίζεται όλος ο σχεδιασμός για την πεζοδρόμηση της οδού Κλεομένους Οικονόμου και στην οποία η Μητροπόλεως είναι πεζόδρομος χωρίς κυκλοφορία οχημάτων. Αυτονόητο είναι λοιπόν ότι η μελέτη αυτή δεν μπορεί να δώσει στοιχεία για το κυκλοφοριακό της πόλης, αφού οι βασικές παραδοχές της δεν ισχύουν πλέον.

2. Η απόφαση 52/2025 καθώς και η τεχνική μελέτη που την συνοδεύει, ουδόλως εναρμονίζονται με τις προβλέψεις του ισχύοντος ΓΠΣ, όπως ρητά απαιτείται από την απόφαση 20195/2025 απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης. Η αναφορά

στην τροποποίηση του σχεδίου πόλεως Αιγίου δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τις ανωτέρω υποχρεώσεις.

3. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για εναλλακτικούς φύλακες στάθμευσης που θα εξυπηρετήσουν τις καταργούμενες θέσεις στάθμευσης από την οδό Βασιλέως Κωνσταντίνου που γίνεται διπλής κατεύθυνσης και αυτές που θα καταργηθούν εάν εφαρμοστούν οι εναλλακτικές κυκλοφοριακές διαδρομές της Κλεομένους Οικονόμου από την δαιδαλώδη και εξαιρετικά δύσκολη διαδρομή που φαίνεται στον επισυναπτόμενο χάρτη. Ενημερωτικά αναφέρουμε ότι στην πρόσκληση που εστάλη για συνεδρίαση του Δ.Σ. (14/05/2025) υπάρχουν πέντε ξεχωριστά θέματα με τα οποία θα αναζητηθούν πέντε κατάλληλα ακίνητα που θα χρησιμεύσουν ως χώροι στάθμευσης στο ήδη προβληματικό κέντρο πέριξ της Κλεομένους Οικονόμου, της πλατείας Βάλφουρ κλπ

Επιπλέον, σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη (Σαρδελιάνου) στην οποία βασίζονται οι προσπάθειες για την πεζοδρόμηση της οδού Κλεομένους Οικονόμου και των οδών πέριξ της πλατείας Βάλφουρ, και την τεχνική μελέτη του προϊσταμένου της τεχνικής υπηρεσίας κυρίου Καράμπελα, που συνόδευε την απόφαση 28/2025, η οδός Βασιλέως Κωνσταντίνου από δρόμος μιας κατεύθυνσης κυκλοφορίας, μετατρέπεται σε πρωτεύουσα αρτηρία διπλής κατεύθυνσης κυκλοφορίας. Η δε τυπική διατομή κυκλοφοριακού χώρου, σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του προϊσταμένου τεχνικής υπηρεσίας, είναι 6,00 μέτρα και η ενεργή διατομή κυκλοφοριακού χώρου 5,60 μέτρα. Τώρα με την τεχνική μελέτη που συνοδεύει την απόφαση 52/2025 η ενεργή διατομή κυκλοφοριακού χώρου της οδού Βασιλέως Κωνσταντίνου έγινε 5,90 μέτρα!

Από επιτόπιους όμως ελέγχους και μετρήσεις η ενεργή (πλάτος οδοστρώματος) διατομή διαπιστώθηκε ότι είναι 5,12 έως 5,20 μέτρα, όπως φαίνεται στον επισυναπτόμενο χάρτη.

Άρα οι αναφορές των δύο τεχνικών εκθέσεων της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου στα πλάτη αυτά της οδού Βασιλέως Κωνσταντίνου είναι αντιφατικές, ανακριβείς και ανυπόστατες κι ως εκ τούτου η οδός αυτή είναι αδύνατον να εξυπηρετήσει διπλή κυκλοφορία οχημάτων και μάλιστα λεωφορείων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και οδηγίες μελετών οδικών έργων του Υπουργείου Υποδομών. Επομένως η οδός Βασιλέως Κωνσταντίνου δεν μπορεί να γίνει οδός διπλής κυκλοφορίας.

Γίνεται λοιπόν σαφές ότι οι μελέτες και τα στοιχεία που παρουσιάζονται στην τεχνική έκθεση του προϊσταμένου της τεχνικής υπηρεσίας βρίθουν λαθών και ανακριβών στοιχείων και ελλείψεων που δεν απαντούν σε καμία περίπτωση στις παρατηρήσεις της 20195/2025 απόφασης του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης.

                          ********************

Επειδή, η παρούσα είναι παραδεκτή, νόμιμη, βάσιμη και αληθής και ασκείται εμπροθέσμως.

Επειδή, αιτούμεθα την αυτοπρόσωπη παρουσία μας κατά τη συζήτηση της παρούσας προσφυγής μας ενώπιον της αρμόδιας προς τούτο επιτροπής.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ: Να γίνει δεκτή η παρούσα ως παραδεκτή, νόμιμη και βάσιμη. Να ακυρωθεί και να εξαφανισθεί η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. πρωτ. 39861/10-6-2025 απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου περί απόρριψης της από 9-5-2025 Προσφυγής των Κωνσταντίνου Σπηλιόπουλου κτλ (συν4) κατά της υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας Να ακυρωθεί και να εξαφανισθεί η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. 52/2025 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αιγιαλείας (ΑΔΑ: 9ΑΓ8Ω6Χ-ΕΕ6).

Πάτρα, 03/07/2025 Οι προσφεύγοντες

 

Σπηλιόπουλος Κωνσταντίνος

Σπηλιωτόπουλος Χρήστος

Σπυρόπουλος Παρασκευάς

Ταξιαρχόπουλος Σωτήρης