Βραβείο Εξαιρετικής Επίδοσης στην ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ

Για τη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας της

Το Βραβείο «Εξαιρετικής Επίδοσης» στην κατηγορία  Βελτιστοποίηση στην Εξυπηρέτηση Πελάτη του θεσμού ΠΑΕΓΑΕ Transport & Logistics Awards 2015 κέρδισε πρόσφατα η εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ. Το βραβείο αφορά στη θέσπιση των νέων βελτιστοποιημένων διαδικασιών που εφάρμοσε η εταιρία στην εφοδιαστική αλυσίδα της προκειμένου να βελτιστοποιήσει την εξυπηρέτηση των πελατών της.

«Το Customer Service δεν είναι απλώς ένα τμήμα ή μία διεύθυνση σε μία εταιρία. Είναι καθημερινή συμπεριφορά, είναι κουλτούρα, και αυτήν -εμείς στην εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ- τη διαθέτουμε και προσπαθούμε καθημερινά να τη βελτιώνουμε και να την αναβαθμίζουμε» δήλωσε ο Νίκος Δημακόπουλος, Customer Service Manager της εταιρίας ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ο οποίος παρέλαβε το βραβείο στην ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Μαΐου στο Balux Prive με διοργανωτές τους Boussias Communications και Supply Chain Institute. «Για την ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, η συνεχής αναζήτηση περαιτέρω περιθωρίων αναβάθμισης της εξυπηρέτησης των πελατών αποτελεί δέσμευση και προτεραιότητά της. Στο πλαίσιο αυτό, τον τελευταίο χρόνο, η εταιρία εφάρμοσε νέους κανόνες και διαδικασίες στην εφοδιαστική της αλυσίδα. Ως εκ τούτου, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με την απονομή του βραβείου ΠΑΕΓΑΕ Transport & Logistics 2015, καθώς αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της φιλοσοφίας της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ για διαρκή βελτιστοποίηση σε όλα τα επιχειρηματικά πεδία».