Α. Κατσανιώτης: «Μας κοροϊδεύει ο κ. Σπίρτζης για τη νότια χάραξη της Πατρών – Πύργου»

Ένας ακόμα κυβερνητικός εμπαιγμός εις βάρος της Αχαΐας με το ζήτημα της νότιας χάραξης της Πατρών – Πύργου αποκαλύπτεται από σχετικό έγγραφο της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών, καθώς καμία μελέτη ή προμελέτη δεν έχει υπάρξει για το ενδεχόμενο αυτό από την ημέρα που ανέλαβε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Η επίκαιρη ερώτηση που δύο φορές έχει θέσει για το συγκεκριμένο ζήτημα ο βουλευτής Ν.Δ. Αχαΐας, Ανδρέας Κατσανιώτης προς τον Υπουργό Υποδομών, κ. Χρήστο Σπίρτζη δεν έχει συζητηθεί ακόμα στη Βουλή, παίρνοντας διαρκείς αναβολές. Ωστόσο, ενημερωτικό σημείωμα της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου που έφτασε στα χέρια του καταδεικνύει ότι το ενδεχόμενο της νότιας χάραξης του αυτοκινητόδρομου στην περιοχή των Βραχναιίκων, ουδέποτε επί της ουσίας ανακινήθηκε από τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου, παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις του Υπουργού!

«Ο κ. Σπίρτζης κοροϊδεύει ασύστολα τους πολιτικούς και κοινωνικούς φορείς της Αχαΐας, αλλά και της Ηλείας για ένα έργο που ακόμα μένει… στα χαρτιά, για το οποίο δεν έχει πέσει ακόμα ούτε ένα κυβικό τσιμέντο και για το οποίο κανένας δεν είναι βέβαιος ακόμα, αν και πότε θα χρηματοδοτηθεί» σημειώνει ο κ. Κατσανιώτης, προσθέτοντας για το ζήτημα της νότιας χάραξης: «Η καθ’ ύλην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου βεβαιώνει πως η άποψή της στηρίζεται σε αναγνωριστική μελέτη που υποβλήθηκε το… 2009 στην τότε αρμόδια υπηρεσία και σύμφωνα με αυτή, ενώ η νότια χάραξη είναι εφικτή από τεχνική άποψη, εντούτοις θα κοστίσει 80 εκ. ευρώ και οι απαιτούμενες μελέτες και εγκρίσεις θα απαιτήσουν 3,5 χρόνια για να ολοκληρωθούν, γεγονός που ουσιαστικά θα δημιουργήσει προβλήματα στο σύνολο του έργου, εφόσον αυτό πρόκειται να χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ!

Αυτό αποδεικνύει πως ο κ. Σπίρτζης εμπαίζει τους πάντες. Δύο χρόνια στο υπουργείο, υπήρχε χρόνος να γίνει προμελέτη και μελέτη, αλλά ο υπουργός δεν έκανε τίποτα. Επέλεξε την κοροϊδία. Βρήκε ένα έτοιμο έργο που τώρα θα τέλειωνε και το διέλυσε.

Το αίτημα της νότιας χάραξης είναι δίκαιο και εφικτό, ιδιαίτερα μετά την απόφαση της τμηματικής δημοπράτησης του οδικού άξονα. Ωστόσο, η ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης, φτάνει στο σημείο να μην μπορεί να ξεκινήσει ούτε μία προμελέτη…»