Μείωση των πωλήσεων smartphones κατά 2,9% το 1ο τρίμηνο του 2018


Μείωση των πωλήσεων smartphones κατά 2,9% το 1ο τρίμηνο του 2018

Μειωμένες κατά 2,9% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα ήταν οι πωλήσεις smartphones στην παγκόσμια αγορά, κατά το 1ο τρίμηνο του 2018. Διεθνώς, τους τρεις πρώτους μήνες του έτους πωλήθηκαν 334,3 εκατ. συσκευές smartphones έναντι 344,4 εκατ. τεμαχίων την αντίστοιχη περίοδο του 2017.

Η σημαντική επιβράδυνση της ζήτησης για smartphones εκ μέρους της κινεζικής αγοράς, η οποία σημείωσε τη χειρότερη επίδοσή της από το 2013, ήταν αυτή που παρέσυρε την παγκόσμια αγορά στο πεδίο με τα αρνητικά πρόσημα.

Σύμφωνα με την IDC και τα προκαταρκτικά στοιχεία για το 1ο τρίμηνο του 2018, “τόσο στην Κίνα, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χρήστες smartphones διαπραγματεύονται για συσκευές με υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερη τιμή. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πλέον τόσα πολλά νέα smartphone, που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, με αποτέλεσμα την πτώση των αποστολών”, σχολιάζει η IDC.

Ωστόσο, όπως παρατηρούν οι αναλυτές της εταιρείας, σε επίπεδο αξίας η αγορά των smartphones εξακολουθεί να διευρύνεται και θα συνεχίσει να μεγεθύνεται τα επόμενα χρόνια, καθώς οι καταναλωτές εξαρτώνται όλο και περισσότερο από αυτές τις συσκευές για το μεγαλύτερο μέρος των υπολογιστικών αναγκών τους. Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με όσα αναφέρει η IDC, οι καταναλωτές, πλέον, δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν πολύ υψηλά ποσά για συσκευές, που φέρνουν ελάχιστες αναβαθμίσεις σε σχέση με την τρέχουσα συσκευή τους.

Οι κατασκευαστές

Από τα προκαταρκτικά στοιχεία της IDC για τις πωλήσεις smartphones το 1ο τρίμηνο του 2018 προκύπτει ότι η Samsung παρέμεινε ηγέτης στην παγκόσμια αγορά, κερδίζοντας μερίδιο 23,4% παρά την πτώση των πωλήσεων κατά 2,4% σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2017.

Στο μεταξύ, το 1ο τρίμηνο της Apple συνοδεύτηκε από την πώληση 52,2 εκατομμύρια iPhone, που αντιπροσωπεύουν αύξηση κατά 2,8% σε ετήσια βάση από τα 50,8 εκατομμύρια συσκευές, που είχαν αποσταλεί πέρυσι.

Η Huawei, από την πλευρά της, κατάφερε το εξεταζόμενο διάστημα να διευρύνει το μερίδιο αγοράς της στο 11,8%, ξεπερνώντας την εγχώρια κυριαρχία της στην αγορά της Κίνας και αναβαθμίζοντας την εικόνα της στις διεθνείς αγορές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, ισχυρή ήταν το 1ο τρίμηνο του 2018 και η απόδοση της Xiaomi, η οποία αποδίδεται από τους αναλυτές αναμφισβήτητα στην ισχυρή της ανάπτυξη εκτός της Κίνας, με αιχμή τις αγορές της Ινδίας και της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Τέλος, η επίσης κινεζική OPPO κατέλαβε την πέμπτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης.

 

Πηγή: sepe.gr